Wednesday 1 November 2017

H4 strategi forex handel


Forex Strategies Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategy, Forex Scalping. Forex Strategi Schaff-trenden är knappast något revolutionerande och ny, men det är ganska lönsamt och enkelt under en lång tid och bygger på samma trendschaffscykel, Som kompletteras med en stokastisk indikator För handel rekommenderar jag att du väljer en av mäklarna FxPro eller Alpari lägger till 101 insättningar. Strategi Forex Moho bygger på en uppsättning standardindikatorer MACD-indikator definierar den underliggande trendriktningen för handel, visar Momentum det nuvarande humöret Av marknaden, och Fractals-indikatorn ger en ingångspunkt, så strategin ger en bra vinst inom en trend, men det betyder inte att det är. Idag publicerar vi en ganska enkel men ändå effektiv strategi förex. Den dubbla noll i Som endast en indikator och den runda prisnivån med slutet i två nollor för den fyrsiffriga mäklaren För handel rekommenderar jag att välja en av mäklare FxPro eller Alpari lägger till 50 insättning De Trots enkelheten i denna strategi. Strategi Forex Fox är ganska stora risker och detta faktum måste beaktas när du vänder det till din trading set portfölj förhållandet av vinst sluta förlust i transaktioner är ibland inte i näringsidkarens favör, men den höga noggrannheten Av signalerna vid ingången till marknaden och ytterligare filter. Forex strategi mbush vid första anblicken kan det tyckas lite förvirrande och komplicerat, och verkligen för backtesting strategin kommer att kräva avsevärt tålamod och grundighet, men i verklig handel är hela processen ganska Enkel och logisk huvudsignalen förväntas vid H4-intervallet där vi bestämmer handelsriktningen Next. Download MT4 indikator - Money Management Calculator. FOREX Strategier Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategy, Forex Scalping. Forex Strategi H4 Fibonacci Method multi - kurva, trend forex-strategi, handel där tidsintervallet H4, hjälpljus 2 glidande medelindikator RSI, huvudverktyget Fib Onacci Fibonacci. As några professionella handlare Fibonacci är den enda indikatorn som förutspår punkten för en trendomvandling på finansmarknaderna. Det är därför verktyget är så populärt Fibonacci forex trading och på alla finansiella marknader är det verkligen ett av de bästa verktygen Som kan förutsäga en trendåtergångspunkt eller en tillfällig återhämtning, så det hjälper de flesta av handlarna att dra nytta av sin skickliga användning av valutamarknaden. Låt oss titta på forexstrategi, där Fibonacci spelar en roll. Så att handla forexstrategi H4 Fibonacci-metoden måste installeras enligt schema för det valda valutaparet, vilket igen kan vara några följande forexindikatorer.1 Dagligt diagram D1 Oscillator Relative Strength Index med en period på 14 som gäller för stängning av RSI 14, samt att lägga till en Nivå av 50,2 schema H4 exponentiell rörlig medelvärde EMA 100 appliceras för att stänga färgen green.3 schema H4 enkelt glidande medel SMA 150 appliceras för att stänga färgen röd. Och vi behöver också ett verktyg Fibonacci nivåer 0 382, ​​0 618, 0 236 en Nd 0 764.Konkludera en affär att köpa if.1 RSI 14 på det dagliga diagrammet stängdes och ligger ovanför nivå 50-handeln endast i den riktningen. Transaktioner på försäljningen slutar inte.2 Grön Flytande Medel EMA 100 passerade det röda glidande genomsnittet , SMA 150 från botten upp kommer bara att sälja i denna riktning.3 hitta de två närmaste extremumen - minsta och maximala avståndet mellan dem är minst 100 poäng Och oavsett var tendensen mellan extremiteterna uppåt eller nedåt 4 Fibonacci sträcker sig enligt Extrema.5 Vi väntar tills priset kommer till en korridor mellan Fibonacci nivåerna 38 2 och 61 8.6 Och väntar sedan på priset ut ur dessa nivåer och stänger det första ljusstearlet kompletterat med svansen ovanför nivån 76,4 om Vi sträckte Fibonacci ned korrigeringsrörelsen till den stigande trenden eller 23,6 om vi Fibonacci sträckte sig från botten uppåt i färdriktningen för den uppåtgående trenden.7 Stoppförlusten satt åtminstone i nivå med 100 poäng eller under närmaste Lokalt minimum.8 Pr Ofit mål satt på ett avstånd av 161 8 av den förlängda Fibonacci-sekvensen genom vilken du har gått in på marknaden Om så önskas kan du använda stoppstoppet eller stänga affären på ett avstånd av 261 8 etc. För transaktioner på SALE - kontrollera conditionsplex trading System 9 H4 Bollinger Band Breakouts. Ingiven av Edward Revy den 10 februari 2008 - 18 14.H4 Bollinger Band Breakout. Öppna 4-timmarsdiagrammet och välj vilken valuta du vill. Sätt in Bollinger Band 20-indikatorn och se till att dess mittlinje Visas. Identifiera 2 giltiga lägre poäng ELLER 2 giltiga högre poäng i Bollinger Band och släpp en linje från första till andra raden, det blir vår rastlinje. Nu när ett ljus stänger över raden som utgått från de högre punkterna och Om Bollinger-bandets mittlinje i 1-timmarskärmen passerar rastlinjen så har vi en LONG Trade. Om ljuset i 4 timmarsdiagrammet stängs under radelinjen utfärdad från de två låga punkterna och samtidigt Linje av B Ollingerbandet korsar radelinjen i 1 timmarsdiagrammet, då är vi i en kort handel. Om ljuset i 4 timmarsdiagrammet stängs under radelinjen utfärdad från de 2 nedåtriktade punkterna och vid samma tidpunkt Bollinger-bandets mittlinje Korsar radelinen i 1 timmarsdiagrammet, då är vi i en kort handel. Jag kommer att ge ett exempel. Öppna diagrammet på 4 timmar, öppna NZD USD-valuta och hitta datumet 2008 1 16 2 00 AM EST. You kan se BreakLine Jag släppte att det är en 2 Lows poäng Bollinger Band som jag nämner ovanstående. Nu väntar till en 4 timmars ljusbrytning BreakLine, du kan se ljuset En först slog Breakline, men är det en giltig Sälj Entry måste vi bekräfta det Så vi öppnar 1 timmarsdiagrammet och hittar samma punkt A i 1 timmarsdiagrammet. Vi tittar på punkt A i H1 och vi lokaliserar dess centrum Line The Center Line of the Bollinger Band, eftersom du noterar att mittlinjen inte gick över Break Line som ljuset A gjorde det, det är inte en giltig försäljningsinträde, och som du kan se priset går upp igen S O vi väntar på ett annat tillfälle. Vi återupptar H4 4 timmars diagram och väntar tills punkt B bildas, vi ser H4-ljuset korsat BreakLine, är det en giltig försäljningsuppgift vi öppnar H1-diagrammet och letar efter ljuset B vi tittar på Mittlinjen vi ser mittlinjen korsade breakLine så vi gör en kort eftersom vi bekräftar försäljningsinträdet. En annan metod Bollinger Band Sharp Deviation Del I. Forex handelsstrategi 10 H4 Bollinger Band Strategy. Submitted av användaren den 24 december 2007 - 04 09.Utgående strategi lämnades av Joe Chalhoub Tack Joe och lycklig handel till alla. H4 Bollinger Band Strategy. Tools Bollinger Bands 20 TimeFrame H4 Valuta ALL. Denna strategi är extremt enkel och jag använder den för att upptäcka möjligheter och det är mycket bra. Om du öppnar ett H4 EUR JPY-diagram och du sätter in Bollinger Bands 20-indikatorn, om du observerar diagrammet så ser du att bandet helt enkelt är ett motstånd och stöd. Det övre bandet är en motstånd och det nedre bandet är ett stöd. Om du betalar Uppmärksamhet på t Han kartlägger att du kommer att se att det mesta av tiden slår priset på övre bandet, då går det tillbaka till Lower Band, så hur jag handlar är väldigt lätt, jag väntar tills priset berör låt oss säga det övre bandet och stänger under det inte ovanför det Och vänta tills ljuset bildas när det slutar och nästa ljus öppnas under det föregående övre bandet så kommer jag in i en kort handel med målet 100 pips eller tills det rör Lower Band. Same när det rör det nedre bandet och ljuset Stänger över det och nästa ljus öppnar över det föregående nedre bandet så går jag långt med målband eller 100 pips. Du kan utveckla denna strategi som jag gjorde, och du kan tjäna mycket, jag gjorde mer än 800 pips denna månad. Du kan kolla min hemsida för ytterligare hjälp Om du tänker på den här tekniken och observerar diagrammet är jag säker på att du snabbt kommer att utveckla denna strategi och göra 99 vinnande affärer. Bra Luck Joe Chalhoub. H4 Bollinger Band Strategi Del II. Tools Bollinger Band 20 TimeFrame H4 Valuta ANY. This strategi är a Fortsättning av den tidigare strategin som jag skickade in för Forex trading strategy 22.Denna strategi är väldigt enkel, och du kan hitta mer information på Forex forum. Första öppna en valuta per exempel EUR USD och H4 tidsramen, utfärda lämpliga brytningar från bollingerbandet visuella exempel Är på forexforum, vänta nu tills ett ljus bryter breakLine Denna paus är inte en handelssignal, vi måste ha en extra bekräftelse, här kommer rollen som bollingerbandet. Se på bollingerbandet övre och nedre, om de båda är öppna Vilket betyder att övre bandet är UP och det lägre bandet är NED, då är det en förvirring av en trade. Submitted av Thomas den 24 december 2007 - 14 26. Jag undrar något om vad du kommenterade, du kommer att se att det mesta av tiden Priset slår på övre bandet då det återvänder tillbaka till Lower Band, så hur jag handlar är väldigt lätt, jag väntar tills priset berör låt oss säga övre bandet och stänger under det inte ovanför det och vänta tills ljuset bildas, när det Avslutar och nästa ca Ndle öppnas under det föregående övre bandet så kommer jag in i en kort handel med målet 100 pips eller tills den berör Lower Band. Jag förstår inte genom att det slutar och nästa ljus öppnas under föregående övre band då kommer jag in i en kort handel med Mål Vad menar du genom att öppnas under föregående band Vad händer om priset stänger över det övre bandet och då kommer det tillbaka till bandet Är det några indikatorer för att komma in på en kort handel. Ingivet av Joe den 25 december 2007 - 04 12 Dear Ele, jag skickar gratis signaler till min sida, besök denna länk bara registrera och logga in på de fria signalerna. Om du vill utnyttja mina signaler blir medlem på denna länk. Inlägg av Joe den 25 december 2007 - 04 29.Jag kommer att förklara det igen, jag öppnar EURJPY-valutan på H4-tidsramen Nu ser jag ett ljus som rör det övre bandet priset går över det då under det, jag väntar tills det här 4 timmar ljuset är klart, om det 1- stänger under övre bandet och det bryter inte det 2- ELLER om jag T öppnar sig över övre bandet och stänger under det, så jag anser att övre bandet är en motstånd och jag är kort vid det nuvarande stängande ljuset, mitt mål blir det nedre bandet eller 100 pips det är enkelt. Denna teknik är grunden för min strategi Jag är säker på att jag använder andra saker med det för att bekräfta en handel, och det är mycket kraftfullt, du kan se dess prestanda på min hemsida. Bra Luck Thomas. Submitted av Gift den 26 december 2007 - 13 40. Kära Joe, Tack för Dela dina idéer med oss ​​Vad händer om priset bryter övre bandet och fortsätter uppåt är det en lång signal. Hälsningar, Gift. Submitted av Joe den 27 december 2007 - 07 36.Not nödvändigt är det inte ett hinder om det bryter mot Övre band det kommer att stanna där kanske nästa ljus det kommer att kolsa under det eller kanske det kommer att fortsätta som EURJPY gör nu, vad jag gör är följande säger att priset berör det lägre bandet och det stänger över det ok då Kommer att göra LONG med målet övre bandet, så om priset går upp och rör dig Pper band Jag kommer inte att gå direkt Jag väntar tills 4 timmar ljuset bildas och om jag ser det stänger under det nedre bandet, kommer jag att avsluta omedelbart, om den stänger ovanför jag kommer att vänta nästa ljus om nästa ljus stängs under Övre bandet kommer jag att gå ut om det stannar ovanför det, jag kommer att reservera det. Om du observerar diagrammet mycket bra kommer du att upptäcka många saker, jag uppmuntrar dig att fokusera bra på den. Inskickad av Användaren den 29 december 2007 - 16 56.I Besökte din webbplats och märkte något på de angivna resultaten. Du visar din inmatnings - och målgräns och SL men din gräns är mycket mindre än din SL. I grund och botten är du villig att riskera att säga 50 pips av förlust för att få 35 pips vinst. Är det inte här en väldigt hemsk Risk vinst förhållande de flesta handlare rekommenderar en 2 1 eller 3 1 vinst risk ratio. Thread Awesome sås Daily H4 strategy. Accurate Daily H4 multi-time-strategi. Under de senaste månaderna har jag utvecklat detta system för att ge en exakt låg risk entry point Som ger höga belöningar. Det tar 10 minuter för att kontrollera diagrammen var 4: e timme och frigöra mycket tid för att spela spel. Skämt Jag använder denna fritid för att hitta potentiella handelsuppställningar, hålla sig i linje med marknadsnyheterna och tillbringa mer kvalitetstid med min familj. Kontrollera tidigare framtid Fundament och marknadssentiment. I början av varje vecka kontrollerar jag tidigare veckor ekonomiska data för att måla en bild av var marknaden är och där jag tror att den kommer att gå, baserat på de grundläggande nyheterna, då lägger jag en mental notering av nyhetsschemat för Veckans framåt När jag är nöjd med den grundläggande positionen för en valuta, fortsätter jag till nästa steg. Dagligen kontrollerar jag tidigare dagens grundprinciper för att uppdatera min hjärna. Jag bryr mig inte för mycket vad som släpps idag i morgon, såvida det inte är viktigt med mat, Räntor, banker etc. Kontrollera dagliga diagram för trend och större stödmotstånd. Det dagliga diagrammet kommer att användas för att bekräfta övergripande trendområde på marknaden. Det ger en bredare bild av vad som händer med valutan och har mindre buller.20 0 Simple Moving Average SMA appliceras på Close. Trend linjer ritade till diagram manuellt. Support motstånd dras till diagram manuellt. Stochastics 15,3,3 för att bekräfta överköpta oversold. Fibonacci i trending markets. Your diagram ska se ut som detta meddelande hur jag använder En linjediagram och inte ett ljusstake-diagram Det gör det lättare att rita trendlinjer, se trender, se mönster och tar mindre fokus bort från ljusstrålet. Vi letar bara efter trend och kanalområden för handel här. Tankprocessen. Priset handlas under 200SMA Down trend. Stochastics är överköpt och har kryssat Bekräftelse av downtrend possibility. Price skapat lägre hög med 100 pip avstånd till närmaste trendlinje. Som du kan se här kommer priset att ha två alternativ när det når den nedre trendlinjen Bounce och gå tillbaka upp igen eller fortsätt neråt och skapa en betydande breakout move. Check H4-diagram för trendbackback eller crossover-införingsmöjligheter. H4 4 Hourly-diagrammen ger En mer invecklad ingångspunkt utan att drabbas av för mycket ljud Generellt kommer priset att röra sig i riktning mot den dagliga trenden. Vi använder en pullback ELLER glidande medelövergång som metod för tillträde till marknaden.20 Exponential Moving Average EMA appliceras på Close .40 Exponentiell Moving Average EMA tillämpad på Close. Ichimoku Kinko Hyo Up Kumo Down Kumo bara cloud. Support Resistance lines från PivotPointUniversal indicator. Pivot typ Fibonacci. Period Weekly. Time Server. Your diagram ska se ut som bilden nedan Kom ihåg att vi letar efter De glidande medelvärdena till crossover eller för priset att dra tillbaka till de glidande medelvärdena. Vi kommer bara att handla i slutet av en H4-bar. Bra för att frigöra din tid dålig om du är twitc Hing för att göra massor av affärer. Tanken process. Crossover inträffade och priset bröt ut ur Kumo molnet Pris studsade av motståndet linje 3 gånger röda streckade linjer Ingen trade. Price återvänt tillbaka till 20EMA 40EMA och studsade Vid slutet av Andra positiva vita ljuset vi går in i lång handel Notera hur vi inte kom in på föregående retrace 5 eller så ljus innan det handlade inom Kumo-molnet. Vi slutar att förlusten skulle sättas 20 pips under närmaste stödområde, i det här fallet Vridpunkten gul horisontell linje. Vi tar vinst skulle hämtas från det dagliga diagrammet Avslutande 0 5 partier på 1 52000 och slutande återstående 0 5 partier på 1 53000 En metod som kallas scaling out of position. We har handel med riskbelöningsförhållande Runt 1 5.Priset studsade av de glidande medelvärdena igen skulle det vara en chans att komma in i handeln om du missade den första studsen Eftersom vi har 1 mycket på handeln för närvarande och studsen var nära den tidigare studsen vi Skulle inte komma in i fler affärer h Ere. By det här steget hade vi bankat omkring 100 pips på 1 52000 nivå Priset studsade på den här nivån tillbaka till de glidande medelvärdena Vi går in i en annan position när ris rör det rörliga genomsnittet. Stopp förlust 20 pips under EMA40 röda glidande medelvärdet. Ta vinst på 1 54000 200 pips stänga hälften av positionen på 1 53000.200 Pips banked från stadium 2 kvar 0 5 massor och 100 pips banked från stadium 4 handel Vi har en handel med 0 5 lotor i det ögonblicket Du kommer märka pris prickar runt en Mycket runt de glidande medelvärdena Detta är pris osäkerhet och människor stänger av positioner bankvinster som vi gjorde Var försiktig med studshandeln här Jag skulle ha tagit handeln med vinst på 1 54000 och 1 55000 levels. Take vinst på handeln 5 Nådde och 0 5 mycket stängda vid ca 100 pips Återigen mer osäkerhet med priset inte högre höjder Jag skulle ha flyttat sluta förlust av handel 5 återstoden att bryta jämnt. Priset så småningom vände och stängde handel 6 vid breakeven Vi shoul Jag förväntar mig att se en korsning av glidande medelvärden snart och när vi ser ett baumt ljusstråle av Kumo-molnet eller en retrace tillbaka till de glidande medelvärdena vi kommer att ange, förutsatt att vi arbetar i linje med våra dagliga diagram. Medan du slipper tid på matematik som S cirka 500 pips om 2 veckor från ett valutapar Handel på 11 par och det finns potential för en hel del stressfria pips. Några saker att notera. Det kan vara en bra idé att flytta resten 0 5 mycket till breakeven tills du kan Läs pris action. Don t handla när priset är i Kumo cloud. Watch för pris handling stalling misslyckas med att flytta högre eller lägre på varandra följande barer. Trade inline med den dagliga diagram trend direction. Wait för 4 timmars ljus att stänga innan du sätter en handel . Verkligen ser strategin ut Efter 6 dagar framåt testar resultaten hittills. Med alla handelsstrategier är det viktigaste att det fungerar för dig, att det passar din handelspsykologi. Vissa handelsmän föredrar snabba prisåtgärder, in och ut ur Många affärer s Den här dagen, andra föredrar att handla med några timmar, hålla sakerna enkla och skapa tid Hitta vad som fungerar för dig och handla sedan Dokumenta dina resultat och reflektera över eventuella dåliga handelsbeslut. Jag hoppas att denna strategi är lönsam för dig och välkomnar några frågor, Kommentarer eller förslag. Senast ändrad av traderuk 07-31-2013 kl 09 36.

No comments:

Post a Comment